9 spôsobov, ako vám Google+ môže pomôcť s biznisom.


V tomto mesiaci Google+ presiahol 100 miliónov používateľov. Analytik Paul Allen (neoficiálny štatista Google+) predpovedá, že koncom 2012 bude používateľov viac než 400mil. Kto sú títo ľudia? Mnohí z nich sú vaši zákazníci, partneri a mediálny profesionáli. A teraz, s Google+ Your Business, sa Google pokúša o bezplatné a jednoduché prepojenie medzi nimi a vami.

Otázka znie: Prečo by ste teda mali vyskúšať Google+ obzvlášť, ak už používate Facebook a Twitter pre „social media marketing“ (marketing na sociálnych sieťach)? Nasleduje 9 krokov ktoré môžu pomôcť vášmu podnikaniu.

1. Pomáha hodnoteniu a postaveniu vo vyhľadávači. Čo myslíte, kto bude mať lepší ratingový  index vo vyhľadávači prostredia Google, ten, kto používa Google+ alebo ten, kto využíva iba FaceBook či Twitter?? Dosť rétorická otázka. Však? Ak niekto vyGoogli vašu spoločnosť, alebo oblasť vášho podnikania, je dobré byť v top odkazoch, no nie?

2. Plus za spoluprácu. „Google+ je envyhnutnosť pre CIO(Chief Information Officer aka IT director) usilujúcich o podporenie spolupráce. V stagnujúcom svete, nastroj ako Google+ rýchlo a ľahko podporí domáce a vzdialené zdielanie {dokumentov, obrázkov a iných}.”  uvádza David Politis, zakladateľ BetterCloud.

3. Video chat so zákazníkmi, kolegami a médiami – bezplatne. Spomínajúc spoluprácu, jedným z najospevovanejším nástrojom Google+ je asi Google Hangouts. Nástroj umožňujúci video-rozhovor. Tu môžete v jeden okamih volať naraz v konferencii až s 10 používateľmi. Samozrejme, pre bezproblémový chod pri väčšom počte zúčastnených je potrebné mať patričnú rýchlosť pripojenia. Ak ju nemáte, môže sa to odzrkadliť ako na kvalite zvukového prenosu tak i rozlíšení videa.

4. Dostaňte vašu správu tomu správnemu publiku iba jediným kliknutím. Okruhy sú neociteľné. Tvrdia spokojný používatelia. S Google+ si môžete roztriediť klientov do rôznych kategórií „okruhov“ (podľa geografickej polohy, veku, záujmov…) a potom jednoducho komunikovať iba s daným okruhom oddelene, alebo s viacerými okruhmi súčasne.

5. Voľné záujmové skupiny. Načo platiť záujmové krúžky/skupiny, keď môžete použiť Google+ na zodpovedanie vašich otázok alebo zistiť spokojnosti zákazníkov(feedback).

6. Dobré pre B2B marketing. Ak sa chcete napojiť na iné spoločnosti, Google+ Your Business vám pomôže. Mike Rheaume (spoluzakladateľ SnapKnot – online zoznam svadobných fotografov): „Google+ nám bol rozhodne nápomocný so získavaním nových zákazníkov. Google + je vizuálny a aktívny, v zmysle, že fotografi môžu jednoducho zdieľať a hodnotiť práce ostatných. Pre nás to značí jednoduché šírenie obsahovo podobných fotografií a spojenie s jednotlivými fotografmi, ďaleko lepšie ako je to pri hlavných sociálnych sieťach FB či Twitter. Preto je Google+ excelentný B2B marketingový nástroj, obzvlášť vďaka jeho vizuálnosti a plnosti obsahu.“

7. Nástroj s veľkým potenciálom pre PR (Public Relations- styk s verejnosťou). Použitím Google+  okruhov, sa môžete zamerať na verejné a mediálne vzťahy. Nakoľko správy ktoré šírite sú ako na mieru skupinám/okruhom, ktoré chcete osloviť, je to efektívnejší PR nástroj a spôsob šírenia ako napr. Twitter, kde obsah vidia všetci nasledovatelia.

8. Môže pomôcť vniesť do povedomia značku. S narastajúcim trendom IT a rozvojom internetu a sociálnych sietí, je nevyhnutné pre spoločnosti budovanie dobrej reputácie on-line. Následne zverejňovaním obsahu, tipov a rád vám ľudia sami pomôžu šíriť dobré meno.

9. Ďalší spôsob šírenia reklamy. S Google+ je ľahké ponúkať akcie tým, čo sú vo vašom okruhu. Napr.: špeciálne zľavy či ceny pre užívateľov Google+ a pod.

Zdroj:

Pre viac informácii o reklame na internete môžete navštíviť náš web alebo nás kontaktovať. Pre získanie aktuálnych informácií a článkov nás sledujte aj na Facebooku!

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.