Google v týchto dňoch testuje úplne nový formát reklamy. K odoberaniu noviniek by sme sa mohli pripojiť už priamo z platenej reklamy vo vyhľadávaní. Čo v praxi znamená, že pod textovou platenou reklamou vo vyhľadávaní by sa zobrazoval riadok naviac, kde by sme mali možnosť priamo vložiť svoj email a prihlásiť sa k odberu.
Ak by Google službu Email Subscription uviedol do praxe, znamenalo by to podľa môjho názoru vyššiu efektivitu predaja pre zákazníkov Google AdWords. Pretože rozdiel medzi klasickým newsletterom a prihlásením sa cez službu Email Subscription je ten, že potenciálny zákazník sa prihlási k odberu dobrovoľne.
Má na výber, či sa prihlási k odberu noviniek. Kde teraz vo väčšine prípadov táto ponuka na vás pozerá spod objednávkového formulára, kde si veľa raz ani nevšimnete, že po potvrdení objednávky ste automaticky súhlasili s odberom noviniek. Čo v niektorých prípadoch vôbec nie je želaním zákazníka.
Otázky smerované Googlu k tomu, či a kedy tento malý experiment bude súčasťou ich služieb zostali nezodpovedané.
Pre viac informácii o reklame na internete môžete navštíviť náš web alebo nás kontaktovať. Pre získanie aktuálnych informácií a článkov nás sledujte aj na Facebooku!