Pri spúšťaní sociálnej siete Google+ pred pár mesiacmi, všetkých prekvapila absencia funkcie fanúšikovských stránok pre firmy. Pravdepodobne aj preto, že u ich najväčšieho konkurenta, Facebooku, sú tak veľmi obľúbené. Google+ doteraz takéto profily mazal.
Teraz sa už môžu oficiálnymi stránkami prezentovať prvé spoločnosti aj na Google+ . Stránky najprv spustili len v testovacom režime. Prístup k vytváraniu nemal ktorýkoľvek používateľ. Avšak pár chvíl na to sprístupnili túto službu úplne každému používateľovi.
Po vytvorení stránky je používateľovi umožnené prepínať medzi osobným profilom a stránkami venovanými firme. Na stránkach je možné jednotlivých fanúšikov rozdeľovať do viacerých okruhov a následne ponúkať rôznym skupinám užívateľov rôzny obsah.
Celý koncept týchto stránok je na Google+ trochu odlišný od Facebooku. Stránku si pridávate do okruhov ako hociktorého používateľa. Statusy a obsah sú zobrazené štandartne v streame. Príspevky je samozrejme možné ,,lajkovať“ prostrednícvom tlačidla +1. Vylepšením, ktorým bol Facebook predbehnutý je možnosť založiť videokonferenciu Hangouts. To umozňuje komunikáciu naživo s viacerými fanúšikmi.
Firemné stránky sú intergrované do výsledkov vyhľadávania nielen na sociálnej sieti, ale aj priamo vo vyhľadávači. To samozrejme prispieva k väčšej popularizácii jednotlivých firemných stránok.
Zaujímavu novinkou je funkcia Direct Connect. Je to akási skratka k firemným profilom na sociálnej sieti. Do vyhľadávača treba zadať znamienko ,,+“ nasledované názvom firmy ( napr. +pepsi ) . Táto funkcia zatial nieje prístupná všetkým užívateľom. Čoskoro by však aj funkcia Direct Connect mala byť uvoľnená pre všetkých.
Pre viac informácii o reklame na internete môžete navštíviť náš web alebo nás kontaktovať. Pre získanie aktuálnych informácií a článkov nás sledujte aj na Facebooku!