Je PPC reklama pre Facebook skutočne vhodná?


Stále sa stretávam s otázkou, či je Pay Per Click reklama na Facebooku naozaj efektívna forma reklamy. Preto som sa rozhodla napísať o tom pár riadkov.

Síce nemôžeme PPC reklamu optimalizovať tak, ako pri použití systému Google AdWords, no to ešte neznamená, že nemôžeme túto reklamu cieliť efektívne. Za najväčšiu výhodu cielenia PPC reklamy na Facebooku pokladám to, že môžeme reklamu cieliť demograficky.

V prvom momente si musíme uvedomiť, čo od reklamy na Facebooku očakávame. Vo väčšine prípadov nám ide o to, aby sme našu značku dali do povedomia ľudí. Aby navštevovali naše stránky, diskutovali s nami a hlavne, aby sa o našej značke čo najviac rozprávalo.

Čo urobiť ešte pred tým, než sa rozhodneme pre platenú formu reklamy? Prvým krokom je vytvorenie FB stránky, na ktorej budeme zdielať náš obsah s fanúšikmi. Túto stránku je potrebné náplnať obsahom a denne ju aktualizovať. Pre takto pripravenú pôdu môžeme začať s reklamou, ktorej cieľom je získať určitý počet fanúšikov.

Keď už máme stránku, máme fanúšikov, príde to najdôležitejšie. Môžeme začat predávať. Pre túto fázu nám Facebook ponúka veľa možností. Môžeme ľudí z FB stránky rôznymi súťažami a hrami spájať s webom. Môžeme vytvoriť e-shop priamo na Facebooku, či naprogramovať zaujímavú aplikáciu.

Nie jedna firma má úspešne postavený celý biznis práve na možnostiach, ktoré Facebook ponúka. Pokiaľ presne viete, čo od reklamy na Facebooku očakávate, no stále neviete ako začať, môžete osloviť reklamnú agentúru. V našom prípade s klientami riešime celú stratégiu od A až po Z, kedy naše návrhy šijeme na mieru požiadavkám, ktoré klient uvádza.

Pre viac informácii o reklame na internete môžete navštíviť náš web alebo nás kontaktovať. Pre získanie aktuálnych informácií a článkov nás sledujte aj na Facebooku!

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.