Užívatelia vyhľadávajúci cez google oceňujú, keď sú výsledky ich hľadania čo najpresnejšie. V auguste preto google vyhlásil, že spúšťa testy v niektorých krajinách ako je Portugalsko, Španielsko a iné krajiny. Pri hodnotení reklám, zvýšili váhu dôležitosti kvality vstupnej stránky. Cieľom bolo zlepšiť užívateľský dojem reklamy na vyhľadávacích sieťach. Na základe úspechu, ktoré tieto zmeny dosiahli ich google zavádza na celom svete.
Pri zavádzaní týchto zmien dôjde pri niektorých kampaniach ku kolísaniu skóre kvality kľúčových slov a zvyčajnej pozícií reklamy. Behom niekoľkých týždňov by sa mali hodnoty ustáliť a u väčšiny kampaní dôjde k významnej zmene celkovej výkonnosti.
Kampane, ktoré majú výkonnejšie reklamy budú mať aj naďalej vyššie skóre kvality, nižšiu priemernú cenu za klik a vyššiu pozíciu na stránkach s vyhľadávaním. Skóre kvality od 1 do 10 v rozhraní AdWords bude aj naďalej vyjadrovať všeobecnú kvalitu kľúčového slova pri presnej zhode. Zvýšenie ponuky a skóre kvalitu bude stále zvyšovať hodnotenie reklamy. Nič sa nezmení ani pri zlepšovaní výsledkov pomocou programu AdWords.
Pre viac informácii o reklame na internete môžete navštíviť náš web alebo nás kontaktovať. Pre získanie aktuálnych informácií a článkov nás sledujte aj na Facebooku!