Google umožňuje od augusta využívať nástroj Doubleclick Ad Planner v ďalších devätnástich jazykoch vrátane slovenčiny.
Základné funkcie tohto nástroja sú zobrazovanie profilu jednotlivých webových stránok so štatistikami návštevníkov – počet návštevníkov, priemernú dobu strávenú na stránke.
Začínate novú kampaň a ešte nepoznáte weby na ktoré reklamu budete cieliť? V tomto prípade vám pomôže záložka Vyhľadávať podľa publika. Zvoľte si krajinu, záujmy cieľovej skupiny poprípade výrazy, ktoré na internete vyhľadáva a aké webové stránky navštevuje. Potom sa vám zobrazia odporúčané lokality s pravdepodobným zásahom, ale aj vzťah k vybranému cieleniu.
Okrem tejto záložky nájdete aj záložku Plánovanie publika, ktorá pomôže odhadnúť jedinečných užívateľov pre jednotlivé záujmové publika.
Pre viac informácii o reklame na internete môžete navštíviť náš web alebo nás kontaktovať. Pre získanie aktuálnych informácií a článkov nás sledujte aj na Facebooku!