Ako zvýšiť mieru konverzie až o 148,3%? Jednoduchý príklad


Pojem A/B testovanie sme spomenuli už v predchádzajúcich článkoch spojený s reklamou na internete. Vtedy sme testovali rôzne varianty reklám. Tento raz sa pozrime na A/B testovanie webových stránok.

Pozrime sa spoločne na ukážkový príklad, ktorý vykonali The Corkscrew Wine Merchants pomocou nástroja optimizely.com. Ich cieľom bolo zvýšenie miery konverzie. V ich prípade, keďže sa jedná o eshop s vínom, bolo cieľom pridanie produktu do nákupného košíka.

Testovali dve varianty produktových stránok. Pre verziu A ponechali pôvodnú stránku produktu. Síce tam mali uvedenú zľavu na konkrétne víno, no nijako výrazne, či už písmom alebo graficky táto zľava podporená nebola. Verzia A zaznamenala 12,5% mieru konverzie.

verzia a

Pri verzii B sa rozhodli zvýrazniť zvýhodnenú cenu vína. Pridali na stránku dva prvky. Prvý je veľký červený štítok cez fľašu vína znázorňujúci zľavu. Druhý prvok je zvýraznená zľava tučným červeným písmom v názve produktu. Tieto dve zmeny im zabezpečili až 31,0% mieru konverzie.

verzia b

A/B testami môžete svoju stránku neustále vylepšovať a zabezpečovať si tak čo najvyššiu mieru konverzie, či už u vás konverziu predstavuje priamy predaj alebo len vyplnenie kontaktného formulára.

Zdroj

Pre viac informácii o reklame na internete môžete navštíviť náš web alebo nás kontaktovať. Pre získanie aktuálnych informácií a článkov nás sledujte aj na Facebooku!

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.