Zamietnutie reklamy v Google AdWords


Google AdWords má zásady tvorby reklamných textov, ktoré musia byť dodržiavané. Pri porušení týchto pravidiel Vám systém reklamy zamietne a vy ich musíte tvoriť od začiatku. Ako prevenciu pred zamietnutím reklamných textov uvádzam pár základných zásad.

Superlatívy ako sú NAJ -lepší-kvalitnejší-väčší a všetky im podobné môžete v reklame uvádzať len vtedy, pokiaľ sa tieto informácie nachádzajú aj na cieľovej stránke. Nemôžete zavádzať a propagovať niečo, čo nie je pravdou.

Ceny, akcie a zľavy, ktoré uvádzate v reklame musia byť užívateľovi dostupné do dvoch preklikov.

Len jeden výkričník! V reklamnom texte je zakázané používať viacnásobne znamienka, napr. Akcia!!!, Ste zvedaví??? a pod.

Nesmiete písať celé slová veľkými písmenami, napr. ZADARMO, AKCIA a pod. Výnimkami sú vlastné názvy ako napr. USA.

Pozor na ochranné známky a iné ustanovenia. Nesmiete inzerovať falošné partnerstvá.

Žiadne vulgarizmy, urážky, pornografia, nabádanie ku konzumácii alkoholu, tabaku alebo drog, nabádanie k hazardným hrám, prostitúcii, predaj zbraní a mnoho iného.

Každá krajina má iné pravidlá a obmedzenia. V niektorých krajinách je možné propagovať alkohol od 21 r. alebo 23 r., v niektorých je to úplne nemožné. Preto je dobré si pred tvorbou reklamných textov podrobne naštudovať pravidlá práve pre krajinu, v kt. chcete inzerovať.

Pre viac informácii o našich službách môžete navštíviť náš web alebo nás kontaktovať. Pre získanie aktuálnych informácií a článkov nás sledujte aj na Facebooku!

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.