Budovanie dôvery užívateľa cieľovej stránky


Našim cieľom je viesť užívateľa k požadovanému jednaniu a odstráneniu obavy užívateľa, ktorý prvý krát navštívil vašu stránku.

Miesta, ktoré vníma užívateľ ako obavu, nazývame prekážkami. Delíme ich na skutočné a tie, ktoré užívateľ pociťuje.

Ako sa vyhnúť prekážkam

Na každej cieľovej stránke nájdeme prekážky. Nie každé prekážky možno odstrániť, musíme ich len redukovať. Ozajstnou prekážkou sú podnety, ktoré sú vnímané ako príliš dlhé alebo obtiažne.

Dĺžka

Obsah cieľovej stránky by mal byť stručný, ale mali by byť zverejnené všetky dôležité informácie. Stáva sa, že sa prehliada dĺžka u formulárov. Tie vyžadujú osobné údaje, čo užívateľ vníma za veľmi citlivé a preto ich treba zredukovať na minimum,  ktoré je potrebné.

Aj pri online nákupe, kde je dôležité získať údaje o platbe a dodaní, môže byť počet znížený. Preto môžeme na stránke určiť, že sa užívateľ bude registrovať ako návštevník, kde zadá len e-mailovú adresu a heslo s jeho potvrdením.  Môžete užívateľa osloviť cez registračný e-mail. Takto sa budú užívateľovi ľahšie zadávať ďalšie údaje a bude ich vnímať ako dobrovoľné.

Obtiažnosť

Každý užívateľ je iný a preto treba stránku spraviť čo najjednoduchšiu, aby nedochádzalo k zbytočným odchodom. Dosiahneme to tým, že návštevníka stránky budeme jasne viesť . Situáciu zjednodušíme, ak užívateľovi dáme na výber len jednu možnosť. Takto zvyšujeme svoju úspešnosť.

Pre viac informácii o našich službách môžete navštíviť náš web alebo nás kontaktovať. Pre získanie aktuálnych informácií a článkov nás sledujte aj na Facebooku!

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.