Výhody Google AdWords


 

Len pravdepodobní zákazníci!

     S Google AdWords oslovujete len cielenú skupinu. Dokonca môžete svoje reklamy zacieliť na konkrétne geografické oblasti a jazyky. Ostatní užívatelia nebudú mať možnosť vašu reklamu vidieť. Z tohoto dôvodu vyberáte kľúčové slová. Cez tieto slová predpokladáte, čo užívateľ bude hľadať. Tu si musíte dávať pozor, aby vybrané slovo súviselo s vašim reklamovaným produktom, lebo takto si môžete spôsobiť zbytočné náklady.

     Na tomto portáli nevyhľadávate vy potenciálnych zákazníkov, ale oni si vyhľadávajú vás. To znamená, že ste k zákazníkovi najbližšie v pravej chvíli, keď má záujem o vyhľadávaný produkt. Používatelia po kliknutí na reklamu môžu uskutočniť nákup alebo získať viac informácií o firme a produktoch, ktoré ponúkate.

Kontrola nákladov

     Google vám ponúka lepšiu kontrolu  nad svojimi reklamami a rozpočtami, ktoré môžete neustále meniť, pokiaľ nedosiahnete požadovaného výsledku. Samy si určíte svoj denný rozpočet a cenu za klik. V AdWords platíte iba vtedy, keď používateľ klikne na vaše reklamy, zobrazenie je bezplatné. Google nastaví zobrazovanie reklamy tak, aby sa zobrazovala celý deň a neprekročila denný rozpočet.

Prispôsobivosť AdWords

     Vyznačuje sa tým, že môžete kedykoľvek meniť  maximálnu cenu za klik, denný rozpočet, vymedziť geografický alebo jazykový rámec. Máte možnosť pridať reklamné texty alebo odstrániť. Nemôžete meniť niektoré základné nadstavenia, ako napríklad spôsob vyúčtovania.

    Tieto zmeny sú potrebné, aby ste dokázali čeliť novej konkurencií.

Cieľová adresa

     Ak používateľ zadá nejaké z vašich kľúčových slov, je len jeden klik od vašej ponuky. Z toho dôvodu musíte mať dobre nastavenú cieľovú internetovú adresu.

Štatistika

     AdWords sleduje vaše kampane, skupiny reklám, kľúčové slová, reklamné texty a vyhodnotí ich v rámci vášho účtu, kde vám bude toto vyhodnotenie zobrazené.

Správne určenie internetovej adresy

     Dôležité je, aby ste potenciálnych zákazníkov neposielali na hlavnú stránku firmy, pretože to mnohých odradí, keď konkrétny produkt musia hľadať a tak prídete o zákazníkov. Preto treba používateľov doviesť už ku konkrétnemu produktu.

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.