Skóre kvality v Google AdWords


Skóre kvality je hodnota, ktorú Google prikladá kľúčovým slovám s ohľadom na reklamné zostavy a požiadavky zadávané užívateľmi vo vyhľadávači. Kvalita kľúčových slov je posudzovaná osobitne a nie každé kľúčové slovo má rovnakú kvalitu.

Google posudzuje pri meraní skóre kvality dva najdôležitejšie faktory. Na jednej strane sú to výsledky reklamných činností. Kde sleduje dáta pre jednotlivé reklamné texty, kľúčové slová a celkový účet v AdWords.

Na druhej strane, nie menej dôležitým faktorom je kvalita cieľovej stránky. Pre Google je veľmi dôležité, aké relevantné informácie budú poskytnuté užívateľovi po zadaní kľúčového slova a následnom kliknutí na reklamný odkaz. K tomu využíva program AdsBot.

Okrem skóre kvality pre zobrazovanie reklám vo vyhľadávači, Google vypočítava skóre kvality i pre reklamy zobrazujúce sa v obsahovej sieti, reklamy pre mobilné telefóny, pre miestnu reklamu a iné.

Skóre kvality je veľmi dôležitým faktorom pri umiestňovaní sa reklamných textov na pozíciach v prehliadači a taktiež pre cenu kliku. Čiže čím lepšie skóre kvality dokážeme pre kľúčové slová optimalizovať, tým lepšie umiestnenia a ceny klikov nám Google ponúka.

Pre viac informácii o našich službách môžete navštíviť náš web alebo nás kontaktovať. Pre získanie aktuálnych informácií a článkov nás sledujte aj na Facebooku!

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.