5 Tipov pre zvýšenie skóre kvality v AdWordse


Skóre kvality ako sme si v predchádzajúcom článku objasňovali ma veľký význam pre vývoj reklamnej kampane. Skóre kvality priradené kľúčovým slovám ovplyvňuje pozície zobrazovania reklám a taktiež ceny kliku za kľúčové slová na týchto pozíciách. Ako si dopomôcť k lepšiemu skóre kvality?

1. Rozčlenenie kampane do užších reklamných zostáv

Čím špecifickejšie je zameraný reklamný odkaz, tým je zvýšená relevantnosť odkazu. Preto je dobré rozčleniť reklamnú kampaň čo najkonkrétnejšie. Čiže neurobiť dve reklamné zostavy na všetky kľúčové slová kampane ale rozčleniť tieto kľúčové slová do zostáv. Čím menej kľúčových slov je v každej reklamnej zostave, tým lepšie.

2. Optimalizácia kľúčových slov priradených k reklamným textom

Ku kľúčovým slovám priraďujte inzeráty úzko súvisiace s nimi. Najlepšie je ak sa priamo kľúčové slová nachádzajú v texte inzerátu. Nie vždy je to však možné. Týmto zvýšite nie len relevanciu reklamného odkazu ale aj mieru prekliku.

3. Cieľové stránky

Veľmi dôležitou súčasťou celého procesu sú cieľové stránky, na ktoré odkazujú reklamné texty. Preto reklamné texty a cieľové stránky treba zosúladiť tak, aby užívatelia dostali presne to, čo hľadajú. Tým, že splníte očakávania, ktoré užívatelia nadobudli prečítaním reklamného textu, z nich urobíte zákazníkov. Okrem toho, že zvýšite mieru prekliku, tým zvýšite aj priamy predaj, čo je asi cieľom každého nášho zákazníka, ktorý sa obráti na našu agentúru.

4. Faktory ovplyvňujúce skóre kvality

Ďalším predpokladom pre zvýšenie skóre kvality je poznať všetky faktory, ktoré neustále toto skóre ovplyvňujú. V tomto prípade vám odporúčam obrátiť sa na reklamnú agentúru, kde PPC špecialisti optimalizujú reklamné kampane každý deň.

5. Doba načítania vstupných stránok

Znížte dobu načítania vašich vstupných stránok. Vstupné (cieľové) stránky vysoko ovplyvňujú faktory pre výpočet skóre kvality. Spomaľovanie stránok môžu spôsobovať napríklad vnorené stránky, viacnásobné presmerovania, zložitosť stránky, pomalý server a pod.

Týchto 5 bodov vám zaručene pomôže upraviť vaše reklamné kampane tak, aby ste získali lepšie skóre kvality. Nie je to však záležitosť jednorázových nastavení. Konkurenčné stránky neustále pribúdajú, taktiež optimalizujú svoje kampane a aj to je jeden z dôležitých faktorov ovplyvňujúcich pôsobenie vašej reklamnej kampane.

Zdroj

Pre viac informácii o našich službách môžete navštíviť náš web alebo nás kontaktovať. Pre získanie aktuálnych informácií a článkov nás sledujte aj na Facebooku!

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.