Aj vy využívate najpopulárnejšiu sociálnu sieť tejto doby na marketingové účely alebo práve o tejto možnosti uvažujete? Prinášam vám pravidlá propagácie na Facebooku.
Využívate tlačítko like = páči sa mi pre rôzne súťaže na podporu získavania nových fanúšikov vašej fanúšikovskej stránky?
Nemôžete využívať akúkoľvek funkcionalitu facebooku pre súťažné účely. Čiže žiadne losovanie z komentárov, postovanie fotiek do albumov, využívanie tlačítka like a podobne.
Tip pre vás: Vytvorte aplikáciu na facebooku, kde bude samotná súťaž prebiehať.
Využívate osobný profil pre propagáciu firmy?
Nemôžete založiť osobný účet s názvom vašej firmy. Osobný účet môže byť iba reálna osoba.
Tip pre vás: Založte facebook stránku alebo skupinu.
Jedinou podmienkou súťaže je, že sa užívateľ stane fanúšikom vašej stránky?
Nemôžete súťažiť na základe podmienky, že sa užívateľ stane fanúšikom stránky. Čiže nemôžete losovať víťazov len z fanúšikov.
Tip pre vás: Vytvorte záložku stránky, ktorá bude odkazovať na aplikáciu alebo bude samotnú súťaž obsahovať. Záložku môžete naprogramovať tak, že sa užívateľ môže zúčastniť súťaže až vtedy, keď sa stane fanúšikom stránky.
Kontaktujete výhercov cez chat, správy, nástenku?
Nemôžete kontaktovať výhercov cez Facebook.
Tip pre vás: Zbierajte od súťažiacih kontaktné údaje. Napríklad e-mail a následne ho budete touto formou kontaktovať.
Vašou povinnosťou je v pravidlách súťaže uviesť vyhlásenie, že súťaž nie je nijako prepojená alebo podporovaná facebookom.
Zdroj: pravidlá propagácie na facebooku