Rozšírené možnosti reklamy v Google AdWords


Pod pojmom rozšírenie reklamy v systéme Google AdWords rozumieme pridanie jedného alebo viacerých riadkov do reklamy. Tieto riadky poskytujú ďalšie informácie o klientovi. Týmito informáciami môžu byť napríklad telefónne číslo, adresa, odkazy na ďalšie stránky a obrázky produktov.

Rozšírenie telefónneho čísla umožňuje zákazníkom aby jedným klikom zavolali rovno do vašej spoločnosti na telefónne číslo uvedené priamo vo vašej textovej reklame. Táto funkcia platí pre mobilné zariadenia s plnohodnotnými internetovými prehliadačmi. Funkcia sa zobrazuje na Google.com, vo vyhľadávaní v službe Google Voice, aplikácii Google Mobile App a Mapy Google pre mobilný telefón. Táto funkcia je pre používateľov klasických počítačov nedostupná.

Rozšírenia produktov sú súčasne dostupné iba v USA. Umožňujú využívať existujúci účet Google Merchant Center na zvýraznenie produktu v reklame. Táto funkcia je dostupná iba vo vyhľadávacej sieti Google.com.

Rozšírenie umiestnení zahŕňajú adresu, telefónne číslo vašej spoločnosti. Rozšírenia umiestnení sa zobrazujú v rámci služby Mapy Google pre mobil a na telefónoch s plnohodnotnými internetovými prehliadačmi. Táto funkcia je obmedzená na inzerentov v určitých krajinách. Zobrazujú sa na stránke Google, v službách, ktoré sú vo vlastníctve spoločnosti Google a vo vyhľadávacej sieti Google.

Reklamné odkazy na stránky umožňujú klientom zahrnúť ďalšie štyri odkazy na stránky do oprávnených textových reklám. Zobrazujú sa na stránkach Google.com, partnerských stránkach vo vyhľadávacej sieti.

Za rozšírenie reklamy neplatíte žiadne ďalšie poplatky. Platíte až za kliknutie na reklamu alebo kliknutie na konkrétne rozšírenie reklamy podľa štandardných ponúk CZK. V prípade rozšírenia umiestnení nebudete platiť za kliknutia na reklamy, ktoré rozbaľujú informačné okná v rozhraní Mapy Google ale až za kliknutie informačného okna na svoju stránku. Za kliknutie platíte aj v prípade, keď používateľ klikne ta telefónne číslo, aby zavolal do vašej firmy.
Zdroj

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.