Zadávatelia v poslednom období ešte vo väčšom presúvajú svoju pozornosť aj rozpočty do intermetovej reklamy. Agentúra TNS Slovakia zmonitorovala reklamné dianie v tomto type média. Podľa výsledkov, internet kopíroval správanie ostatného trhu počas roku 2010.
Vo finálnom štvrťroku 2010 nasadilo 184 stránok spolu 62 233 banerových reklám. Z tohto počtu bolo 2 752 nových, premiérových bannerov.
Podiel na celkovom objeme internetovej reklamy môžme rozdeliť do 10 kategórií podľa počtu nasadených bannerov. Percentuálne vyjadrenie potom ukazuje najväčšie zastúpenie masmédií s 22 percentami, 21 percent bolo pridelených sektoru s označením ostatné, nasleduje sektor hračiek, športu a voľného času so 14 percentami, banky s poisťovňami a služby zastúpili po 8 percent, telekomunikácie 6 percent, po 5 percent si odkrojili motorizmus a PC technika, starostlivosť o krásu a elektronika po 4 percentá a nakoniec odevy s 3 percentami.
Viac ako 30 percent z celkového počtu nasadených bannerov zvládlo zadať 15 najväčších inzerentov. Medzi najväčších zadávateľov bannerovej reklamy v poslednom štvrťroku 2010 patrili tieto značky : Studio Moderna Bratislava, HEJ.SK, Slovak Telekom, Trend Holding, TDP EURONICS, Nokia Slovakia, Eset Bratislava….
Všetci traja mobilný operátori, e-shopy a poskytovatelia poistných služieb sa dostali do rebríčka TOP 15 najviac komunikovaných značiek. Prekvapením bolo, že sa doň neprepracoval žiaden zástupca automobilového ani bankového segmentu.
Najdlhšie trvajúce kampane v poslednom štvrťroku 2010 vytvorili T.Systems, Tipsport, kampaň na predajcu Mazda 3 a predajcu pod značkou Nejlevnejsipneu.cz. Tieto boli nasadené každý deň v TOP sezóne.
Poradie médií na ktorých bolo uverejnených najviac bannerových reklám vedú Topky.sk, za ním nasleduje Cas.sk a Pokec.azet.sk. Prvú päticu uzatvárajú zoznam.sk a sport.cas.sk.