Sociálna sieť Facebook rozširuje formáty svojich sponzorovaných odkazov. Aktivity užívateľov sa môžu stať priamou súčasťou platenej reklamy. Táto nová funkcia by mala pomôcť ešte viac zviditeľniť značku alebo firmu, posilniť pozíciu, upútať.
Nová aplikácia umožňuje priame prepojenie užívateľa so značkou a ponúka nové možnosti využitia ,, sponzorovaných odkazov“. Rozširuje funkcie ,, páči sa mi“ a prináša nové možnosti propagácie. Zadávateľ reklamy si bude môcť kúpiť sponzorovaný odkaz , ktorý bude prepojený so statusmi užívateľov a s ich ,, páči sa mi“ aktivitami na sieti. Ak je fun page užívateľmi označená ako ,, páči sa mi“ , aktivita sa zobrazí dvakrát. Prvým zobrazením budú ,, novinky“ a druhé zobrazenie bude v pravom stĺpci domovskej stránky ako ,, sponzorovaný odkaz“. Sponzorovaný odkaz zahŕňa aj meno ( nick ) užívateľa.
Funguje to i v prípade statusov, ak užívateľ v statuse spomenie názov zadávateľa. Priatelia tohto užívateľa môžu status komentovať alebo ho označiť funkciou ,, páči sa mi“. V prípade, že užívateľ použije tento typ statusu , nieje možné aktivitu zrušiť. Status sa objaví ako platená reklama v ,, sponzorovaných odkazoch“. A to platí aj v prípade negatívnych reakcií. Preto Facebook ponúkol možnosť zvoliť si iba ,, páči sa mi“ sponzorovaný odkaz. Do platenej reklamy sa teda dostanú len ,, páči sa mi“ aktivity užívateľov.
S novým formátom inzerovania súhlasili značky ako Coca Cola , Levis, Playfish. Facebook uzavrel dohody i z neziskovými organizáciami ako napr. Malaria No More, Unicef… Spomínanú novú formu propagácie značiek môže od 25. januára využívať len niekoľko krajín. Slovenská Facebook základňa ju zatiaľ nepredstavila.