Na slovenský trh prichádza nová služba retargeting. Ide o rozšírenie reklamného systému spoločnosti AdOcean. Špeciálne upravená online reklamná kampaň umožňuje osloviť vybraných použivateľov za účelom pripomenúť im istú značku, s ktorou už prišli do styku prostredníctvom online reklamy alebo webovej stránky. Reklama zasahuje potencionálneho zakazníka vo fáze rozhodovania ešte pred nakupovaním.
Trh reklamy na internete sa neustále vyvýja. Spolu s ním aj spôsoby ako osloviť potencionálnych klientov. Väčšina užívateľov navštevujú webové stránky so službami alebo tovarom o ktoré majú záujem, ale odchádzajú z nich bez vykonania akejkoľvek akcie. Teda bez kúpy alebo objednania tovaru, či služby. Užívatelia sa zdržujú vykonania akcie z rôznych dôvodov. Potrebujú viac času na rozhodnutie, láka ich skontrolovať konkurenčnú ponuku. Vďaka retargetingu však existuje spôsob ako takýchto nerozhodnutých klientov prilákať späť na danú webovú stránku a opätovne sa ich snažiť presvedčiť o kúpe tovaru.
Retargeting je teda proces opätovného oslovenia potencionálneho zákazníka, ktorý už má povedomie o danej značke a istý predbežný záujem o kúpu tovaru či služby. Retargetingová reklamná kampaň sa môže viazať napríklad na klientovu prvú návštevu webovej stránky a osloviť ho ponukou špeciálnej zľavy alebo iným motivačným prostriedkom. pošli do vybrali.sme.sk
Retargeting na slovenskom trhu
- No comments yet.