Facebook, projekt primárne zameraný na zábavu, na nachádzanie a udržiavanie kontaktov medzi priateľmi, zdieľania fotografií a iného obsahu, ma nové ambície. Najnovším cieľom je vytvoriť priestor pre profesijné kontakty medzi kolegami. K tomu samozrejme patrí možnosť zdieľania profesionálnych skúseností a záujmov z rovnakých oblastí. Umožnené bude aj vytváranie biznis sietí.
Jedna z najväčších sociálnych sietí podporuje tento plán aj pridaním nových funkcionalít a zmenou dizajnu. Chcú takto konkurovať aj sieťam v biznis oblasti, ako napr. LinkedIn.
Nový dizajn sprístupní viacero zaujímavých noviniek. Najmä pridávanie informácií napr. o profesionálnych skúsenostiach ,o ovládaných jazykoch ,o projektoch na ktorých užívatelia pracovali, pridávať k nim tagy kolegov a pod.
Facebook však aj naďalej plánuje zostať miestom neformálnej komunikácie a kontaktmi medzi známimi, preto aj túto oblasť posilní o nové funkcie. Zaujímavou novinkou je rozširovanie informačnej hodnoty používateľa. Napr. novo pridané, „tagnuté“ fotografie budú zobrazované v hornej časti profilu. Novinkou je aj funkcia „infinite scroll“ , ktorá umožní rýchlejšie a pohodlnejšie prezeranie všetkých fotografií. Nová je aj možnosť zvýrazniť vzťahy a ľudí , ktorí sú pre používateľa dôležitý. Podobné zmeny neobídu ani fanúšikovské stránky.
pošli do vybrali.sme.sk
Facebook aj v oblasti biznisu
- No comments yet.