Reklamná sieť Etarget najnovšie sprístupnila novú službu, umožňujúcu inzerentom svoje reklamy zamerať na zákazníkov regionálne. Novinku nazvali Geotargeting. Ide o ďalšiu doplňujúcu službu, ktorá firmám pomôže lepšie sa pripraviť na nadchádzajúcu vianočnú sezónu.
Geotargeting je v rámci etargetu uživateľsky veľmi prívetivá služba. Neznamená žiadne komplikácie pri inzerovaní. Zákazník pri zadávaní reklamy jednoducho označí regióny, kraje, v ktorých si praje inzerovať. Daná reklama potom bude zobrazovaná na partnerských stránkach etargetu len ľuďom z určeného regiónu. Samozrejme nejde len o stránky z regionálnym obsahom. Cielenie funguje na základe IP adries. Etarget teda zobrazuje reklamu regionálnym navštevníkom portálov v sieti, napríklad SME, Hospodárskych novinách atď.
Produktová manažérka Etargetu Alexandra Serdahelyová sa nechala počuť, že regionálne cielenie pracujúce na základe IP adries v kombinácii s inými službami umožnilo dosiahnuť veľmi vysokú presnosť zacielenia. A dodala ,, Geotargeting sme pripravili predovšetkým pre klientov s regionálnou pôsobnosťou, ktorí nepotrebujú cieliť na celé Slovensko. Platia tak iba za relevantných návštevníkov zo svojho regiónu.“
pošli do vybrali.sme.sk
Geotargeting
- No comments yet.