Geotargeting


Reklamná sieť Etarget najnovšie sprístupnila novú službu, umožňujúcu inzerentom svoje reklamy zamerať na zákazníkov regionálne. Novinku nazvali Geotargeting. Ide o ďalšiu doplňujúcu službu, ktorá firmám pomôže lepšie sa pripraviť na nadchádzajúcu vianočnú sezónu.
Geotargeting je v rámci etargetu uživateľsky veľmi prívetivá služba. Neznamená žiadne komplikácie pri inzerovaní. Zákazník pri zadávaní reklamy jednoducho označí regióny, kraje, v ktorých si praje inzerovať. Daná reklama potom bude zobrazovaná na partnerských stránkach etargetu len ľuďom z určeného regiónu. Samozrejme nejde len o stránky z regionálnym obsahom. Cielenie funguje na základe IP adries. Etarget teda zobrazuje reklamu regionálnym navštevníkom portálov v sieti, napríklad SME, Hospodárskych novinách atď.
Produktová manažérka Etargetu Alexandra Serdahelyová sa nechala počuť, že regionálne cielenie pracujúce na základe IP adries v kombinácii s inými službami umožnilo dosiahnuť veľmi vysokú presnosť zacielenia. A dodala ,, Geotargeting sme pripravili predovšetkým pre klientov s regionálnou pôsobnosťou, ktorí nepotrebujú cieliť na celé Slovensko. Platia tak iba za relevantných návštevníkov zo svojho regiónu.“
pošli do vybrali.sme.sk

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.