Tvorba efektívnych odkazov


Vytvorenie samostatných odkazov pre jednotlivé produkty

Je všeobecne známe, že užívatelia, ktorí niečo hľadajú na internete sa neustále ponáhľajú. Málo čítajú a ešte menej analyzujú. Preto je dôležité, že po zadaní hľadaného slova, sa im zobrazia výsledky, ktoré sa priamo týkajú toho, čo zadali.

Priradenie špecifických kľúčových slov ku každému odkazu

zadanie slov, ktoré priamo súvisia s produktom v odkaze
pridanie rôznych tvarov slov – slová v rôznych pádoch, ako aj v množnom čísle

Vytvorenie príťažlivého titulku a popisu k odkazu

Aby sme pritiahli pozornosť užívateľov, hľadaný odkaz ich musí zaujať okamžite a pár slovami. Ako to dosiahnuť?

Do titulku a popisu odkazu treba zahrnúť Vaše najdôležitejšie kľúčové slovo. Je to najúčinnejší spôsob, ako pritiahnuť pozornosť k Vášmu odkazu. Ak vo výsledkoch vyhľadávania nenájdu hľadané slová, nepovažujú nájdené odkazy za relevalentné.
Užívateľov treba motivovať k činu správnymi slovami, napr. “ušetrite“, “objednajte si“.
Odlíšiť sa od konkurencie a vyzdvihnúť výnimočnosť Vášho produktu.
Treba dbať na gramatiku! Pretože aj ten najlepší odkaz stráca silu, ak je v ňom čo i len najmenšia chybička.
Používajte krátke vety a neopakujte rovnaké výrazy. Odkaz by mal byť výstižný a vtedy je aj účinnejší.

pošli do vybrali.sme.sk

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.