Pay Per Click


PPC alebo Pay Per Click znamená v preklade “plať za kliknutie“

PPC je jednou z foriem internetovej reklamy. V dnešnej dobe je to najpopulárnejší model inzerovania na internete. Podstata spočíva v tom, že inzerent platí iba za ľudí, ktorí navštívili jeho webstránku tým, že klikli na vyobrazený odkaz. Pokiaľ potencionálny zákazník neklikne na odkaz, v tomto prípade inzerent nič nezaplatí. Neplatí ani za zobrazenie reklamy, t. z., že je jedno koľkokrát sa reklama užívateľom zobrazí, pokiaľ na ňu užívateľ neklikne, tak inzerent nič nezaplatí. Výhodou je aj to, že inzerent si sám určí, koľko je maximálne ochotný zaplatiť za kliknutie na svoj odkaz.
Táto forma reklamy je efektívne cielená na potencionálneho zákazníka, ktorí má o daný produkt záujem. Odkaz sa zobrazuje iba na stránkach, ktorých obsah súvisí s ponúkaným produktom, alebo je vyobrazený po zadaní kľúčového slova na popredných miestach vo vyhľadávačoch.

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.