Hlavné mesto našich západných susedov Praha bude propagovaná v novej forme. Zástupcovia mesta tvrdia ,že je nutné podporiť turistický ruch , po poklese v minulom roku, kedy hlavné mesto českej republiky navštívilo o 5 percent zahraničných turistov menej než tomu bolo v roku 2008. Ide o pomerne rozsiahlu kampaň , za takmer 50 miliónov korún. Zákazku dostala agentúra Onyx Advertising , ktorá je členom Onyx Group. Mimochodom, výberového konania sa zúčastnila ako jediná. Kampaň potrvá celý jeden rok a rozhodli sa ju rozdeliť do dvoch období. Prvá začne na jeseň , druhá v období okolo Veľkej noci. Mediálne plánujú využiť televíziu , inzeráty v leteckých a cestovných magazínoch a samozrejme internet. Propagácia sa uskutoční aj priamo v niektorých európskych destináciach ako Taliansko, Francúzsko, Španielsko, Nemecko, dokonca aj mimo starého kontinentu a to v Číne. K celej kampani sa kriticky vyjadrila opozícia, ktorá vidí problém poklesu zahraničných turistických návštev napríklad v predražených podvodných taxíkoch, herniach, veľmi rozšírených kapsároch a podvodných zmenárňach. Práve tieto problémy by podľa Miroslava Pocheho z ČSSD mali riešiť. K tomuto názoru sa pridal aj Tomio Okamura, hovorca Asociácie českých cestovných kancelárii a agentúr. Z časového hľadiska sa mu zdá propagácia nezmyselná. A nevidí problém v slabej znalosti Prahy vo svete, ale vo vyššie spomínaných negatívnych aspektov hlavného mesta, na ktoré samozrejme upozorňuje aj väčšina sprievodcov po Prahe.
pošli do vybrali.sme.sk
Diskutovaná reklama
- No comments yet.