Diskutovaná reklama


Hlavné mesto našich západných susedov Praha bude propagovaná v novej forme. Zástupcovia mesta tvrdia ,že je nutné podporiť turistický ruch , po poklese v minulom roku, kedy hlavné mesto českej republiky navštívilo o 5 percent zahraničných turistov menej než tomu bolo v roku 2008. Ide o pomerne rozsiahlu kampaň , za takmer 50 miliónov korún. Zákazku dostala agentúra Onyx Advertising , ktorá je členom Onyx Group. Mimochodom, výberového konania sa zúčastnila ako jediná. Kampaň potrvá celý jeden rok a rozhodli sa ju rozdeliť do dvoch období. Prvá začne na jeseň , druhá v období okolo Veľkej noci. Mediálne plánujú využiť televíziu , inzeráty v leteckých a cestovných magazínoch a samozrejme internet. Propagácia sa uskutoční aj priamo v niektorých európskych destináciach ako Taliansko, Francúzsko, Španielsko, Nemecko, dokonca aj mimo starého kontinentu a to v Číne. K celej kampani sa kriticky vyjadrila opozícia, ktorá vidí problém poklesu zahraničných turistických návštev napríklad v predražených podvodných taxíkoch, herniach, veľmi rozšírených kapsároch a podvodných zmenárňach. Práve tieto problémy by podľa Miroslava Pocheho z ČSSD mali riešiť. K tomuto názoru sa pridal aj Tomio Okamura, hovorca Asociácie českých cestovných kancelárii a agentúr. Z časového hľadiska sa mu zdá propagácia nezmyselná. A nevidí problém v slabej znalosti Prahy vo svete, ale vo vyššie spomínaných negatívnych aspektov hlavného mesta, na ktoré samozrejme upozorňuje aj väčšina sprievodcov po Prahe.
pošli do vybrali.sme.sk

  1. No comments yet.

You must be logged in to post a comment.